Posted in Ֆիզիկա 8

6․03-10․03․Ֆիզիկական մարմին և նյութ:Նյութի կառուցվածք:

Ատոմներ և մոլեկուլներ:Մոլեկուլների շարժում:Դիֆուզիա:

Մոլեկուլների քաոսային շարժման արագություն և մարմնի ջերմաստիճանը:Ջերմաչափ:Ջերմաստիճանային սանդղակ

Նյութի կառուցվածքի իմացությունն հնարավորություն է տալիս իմանալ նյութի փոփոխությունները ։

1.Ինչի՞ց են բաղկացած ֆիզիկական մարմինները

Մեզ շրջապատող ֆիզիկական մարմինները բաղկացած են մեկ , կամ մի քանի նյութերից ։

2.Ինչպիսի՞ կառուցվածք ունի նյութը

Նյութը կառուցվածքը տարբեր է ։ Լինում են ամուր , հրակայուն ,թեթև , ծանր , ջերմադիմացկուն ու այլ նյութեր ։

3.Ինչպե՞ս են անվանում նյութի մասնիկները

Նյութը կազմված է հազարավոր մանր մասնիկներից , որոնք աչքին տեսանելի չեն ու նրանց մեջ կա ազատ տարածություն ։

4.Ո՞ր նյութն են անվանում տարր 

Տարր անվանում են նույն / մեկ / ատոմներից բաղկացած նյութը ։

5.Ի՞նչ է մոլեկուլը

Երկու կամ ավելի ատոմից կազմված մասնիկը մոլեկուլն է ։

6.ի՞նչ է դիֆուզիան

Նյութերի ինքնաբերական խառնման երևույթը կոչվում է դիֆուզիա ։

7.Ինչպե՞ս է ընթանում դիֆուզիան գազերում, հեղուկներում և պինդ մարմիններում

Գազերում դիֆուզիան ավելի արագ է ընթանում , քանի որ գազերի մոլեկուլների միջև հեռավորությունն ավելի մեծ է , ավելի արագ են խառնվում ։

Պինդ մարմիններում ավելի դանդաղ է ընթանում , քանի որ մոլեկուլների միջև տարածությունը շատ քիչ է ։
Հեղուկում համեմատած ավելի արագ է ընթանում ։

8.Ինչպե՞ս է ջերմաստիճանի փոփոխությունը ազդում դիֆուզիայի արագության վրա:

Ջերմաստիճանի բարձրացման ժամանակ դիֆուզիայի երևույթն ավելի արագանում է

Հեղինակ՝

Բարև։ Ես Կարապետն եմ։ Ծնվել եմ 2009թ․ նոյեմբերի 17-ին։ Սիրում եմ նկարել, ճամփորդել և լողալ։ Ուրախ եմ, որ այցելել ես իմ բլոգ։

Թողնել մեկնաբանություն