Posted in Հայոց լեզու 8

21-րդ դարի հերոսները

Ստեղծագործական աշխատանք

Բոլոր ժամանակահատվածներում մարդկանց մեջ եղել այնպիսիները , որոնք առանձնացել են ամբոխից , եղել են յուրահատուկ ։
Դրանք եղել են գիտնականներ , գյուտարարներ , բժիշկներ , ուսուցիչներ ու էլի շատերը ։ Այդ մարդկանց մեջ եղել են և լավ , և վատ մարդիկ ։ Ինչու՞ եմ ասում վատ , որովհետև գիտնականը ստեղծում է անօդաչու սարք , չգիտես լա՞ վ է թե վա՞տ ։
Կարծում եմ հերոսներ են այն մարդիկ , ովքեր կռվում են հայրենիքի համար ու չեն խնայում իրենց կյանքը հայրենիքի , ընկերոջ համար ։ Այդպիսի անմահացած հերոսներ մենք շատ ունենք , որոնք իրենց կյանքը չխնայեցին հայրենիքի համար , շատերը իրենց կյանքի գնով փրկեցին ընկերներին ու անմահացան մեր սրտերում ։
Ուզում եմ , որ հերոսները լինեն ու միայն բարի գործեր կատարեն ։

Հեղինակ՝

Բարև։ Ես Կարապետն եմ։ Ծնվել եմ 2009թ․ նոյեմբերի 17-ին։ Սիրում եմ նկարել, ճամփորդել և լողալ։ Ուրախ եմ, որ այցելել ես իմ բլոգ։

Թողնել մեկնաբանություն