Posted in Հայոց լեզու, Գրականություն

Նախատոնական նախագծային փաթեթ

Մի գրքի պատմություն
Սիրել բաց աչքերով
Շերլոկ Հոլմս

Թարգմանություններ
Ուրախություն և արցունքներ
Երկու թիակներ
Հավատացող գայլը

Ընթերցանություն գրադարանում
Ընթերցած գրքեր
Ալբերտ Էյնշտեյնի մտքերը

Վերլուծություններ
Բան ունեմ ասելու — Վ․ Սարոյան
Գիշերային հանդիպում — Ռեյ Բրեդբերի
Կոմիտաս

Իմ աշխատանքը գնահատում եմ 8 , որովհետև բոլոր աշխատանքները կատարել եմ։

6. Անհատական նախագծով կատարած աշխատանքների չորս ամսվա ամփոփում

  • Ներկայացնել իրականացրած նախագիծը կամ նախագծերը: 
  • Հաջողված կամ թերի կողմեր, դիտարկումներ, առաջարկներ:
  • Հավաքել չորս ամսվա աշխատանքները՝ ստեղծել փաթեթներ:
  • Ձեր կարծիքը նախագծերով ուսուցման այս ձևի վերաբերյալ: 

7. Հունվարյան ճամբարի համար նախագծերի պատրաստում, ձևակերպում, ներկայացում: 

Հունվարյան ճամբարի նախագծերի պատրաստում։

Իրականացրած և պատրաստի աշխատանքներն ուղարկել tatev.abrahamyan@mskh.am էլ. հասցեին:

Հեղինակ՝

Բարև։ Ես Կարապետն եմ։ Ծնվել եմ 2009թ․ նոյեմբերի 17-ին։ Սիրում եմ նկարել, ճամփորդել և լողալ։ Ուրախ եմ, որ այցելել ես իմ բլոգ։

Թողնել մեկնաբանություն