Posted in Իրավունք 9

Մարդու քաղաքացիական և քաղաքական իրավունքներն ու ազատությունները

Առաջադրանք մարտ ամսվա համար

Կարդալով ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ Հոդվածները կազմակերպել քննարկում

Նախագծի ընթացք՝

  • Յուրաքանչյուր սովորող իր իսկ ցանկությամբ ընտրում է օրենքից որևէ հոդված և կադրում դրա կետերը
  • Ամեն մի կետ կարդալիս բլոգում կատարում է գրառում, թե ինչպես է ընկալում այն
  • Բլոգում գրառում կատարելուց հետո քննարկում է այն դասավանդողի և դասընկերների հետ

Նպատակ՝

  • Զարգացնել սովորողների իրավատեղյակությունը
  • Նպաստել սովորողների կողմից օրենքների յուրացմանը
  • Ծանոթանալ քաղաքացիական իրավունքներին

Խնդիր՝

  • Կարդալ օրենքները
  • Կազմակերպել քննարկումներ, բրեինստորմինգներ

1.Ամեն մարդ իրավունք ունի մինչև վերջ մնալ իր կարծիքին։

2.Ամեն մարդ կարող է արտահայտել և ունենալ իր կարծիքը, ցանկացած կերպ և ունի ինֆորմացիա ստանալու և տարածելու ազատությունը։

3.Այս հոդվածը ունի սահմանափակում, որոնք դնում են հատուկ պարտականություն և հատուկ պատասխանատվություն։ Առաջինը նրա համար է, որ հաշվի առնել դիմացինի իրավունքները և հարգել հեղինակությունը։ Երկրորդը պետական անվտանգության, հասարակական կարգի, բնակչության առողջության կամ բարոյականության պահպանության համար:

Հեղինակ՝

Բարև։ Ես Կարապետն եմ։ Ծնվել եմ 2009թ․ նոյեմբերի 17-ին։ Սիրում եմ նկարել, ճամփորդել և լողալ։ Ուրախ եմ, որ այցելել ես իմ բլոգ։

Թողնել մեկնաբանություն